«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

ادعای دو میهمان زن تلویزیون درباره درخواست برداشتن چادر

  • کد خبر: ۲۶۴۱۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
ادعای دو میهمان زن تلویزیون درباره درخواست برداشتن چادر
هم‌زمان دو میهمان زن از دو برنامه تلویزیونی مختلف در صداوسیما مدعی شده‌اند که در حین شرکت در برنامه، عوامل از آن‌ها درخواست کرده‌اند که چادرشان را بردارند.
به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها حاشیه در سازمان صداوسیما مقوله چندان عجیب و غریبی نیست؛ از سریال «پایتخت ۶» و حاشیه‌هایی که در فضای عمومی و مجازی ایجاد کرد تا شبهه در پخش سریال ماه رمضانی «زیر خاکی» به دلیل حاشیه‌های یکی از بازیگرانش، نمونه‌هایی از چند حاشیه اخیر است که ذهن رسانه‌ها و مخاطب را درگیر کرده و مدیران صداوسیما را با پرسش‌های اساسی درگیر کرده و حالا بحران دیگری پیش روی متولیان این سازمان قرار گرفته است.

در روز‌های اخیر برخی میهمانان سابق برنامه‌های گفت‌وگومحور تلویزیون در فضای مجازی مدعی شده‌اند، برنامه میزبان از آن‌ها خواستار برداشتن چادرشان شده است. یکی از این زنان دختر طلبه‌ای است که به دلیل تغسیل اموات کرونا پیش‌تر شهرت پیدا کرده است. او مدعی شده است که عوامل برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم از او خواسته‌اند که بدون چادر مقابل دوربین حاضر شود. دیگری هم سایه رحمتی بوده که برای برنامه‌ای شعبده‌بازی در تلویزیون حاضر شده و او هم مدعی شده که از او خواسته‌اند چادر از سر بردارد.

در پی ادعا‌های این دو زن که واکنش‌های متفاوتی را هم به همراه داشت -برخی دفاع کردند و صداوسیما را متهم و برخی آن را برای رسیدن به فالوئر بیشتر دانستند- امروز روابط عمومی‌های شبکه‌های تلویزیونی در خبر‌هایی مجزا با اعلام برائت از اتهام‌هایی که در روز‌های اخیر برخی از میهمانان به آن‌ها وارد کردند، اعلام کردند این ادعا‌ها را پیگیری قانونی خواهند کرد. بنابراین گزارش، تهیه‌کننده برنامه «بی‌انتها» در تماس با روابط عمومی شبکه نسیم ادعای یکی از مدعوین برنامه شب‌های قدر برای چادر سر نکردن هنگام ضبط برنامه را تکذیب و بر پیگرد حقوقی این شخص تأکید کرده است.

روابط عمومی شبکه نسیم هم با تأکید بر کارنامه روشن این گروه برنامه‌ساز در تولید و پخش برنامه‌های معارفی، این‌گونه عنوان کرده که عوامل این برنامه با تأکید بر در اختیار داشتن مستندات و مدارک کافی برای اثبات کذب بودن این اتهام، از مدیران شبکه خواستار پیگرد حقوقی عاملان تولید، انتشار و بازنشر این افترا شدند.

همچنین روابط عمومی شبکه پنج سیما در خبری مجزا ادعای یکی از میهمانان برنامه نوروزی را که عنوان کرده بود، از او درخواست شده در پخش یکی از برنامه‌ها چادرش را بردارد، تکذیب و اعلام کرده این ادعا خلاف واقع است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

روابط عمومی شبکه پنج تأکید کرده، این اتهام ناروا که به قصد نامعلوم وارد شده، حیرت‌آور بوده و حق پیگیری قضایی برای شبکه محفوظ است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->